2Pac Amaru Shakur Feat. Nate Dogg Thugs Get Lonely Too

2pac feat nate dogg Mixed by Mimo Mimotupac1992
Thanks to DJ Slaughter for the instrumental.
Tupac thugs get lonely too / what is life remix. HD.

Type: love / emotional / sad remix




Thanks to the Nephew for the name tag :

Ask me for more information.

Thugs get lonely too remix by mimo mimotupac1992
The white man bleed 2pac mimo biggie big 2pac tupac shed so many tears sad remix emotional best
2Pac Remix ft dmx - good life goodlife Tupac new hd 2013 hq 2014 2012
ludacris luda ft 2pac remix mix sad emotional cry best remix notorious big biggie smalsl 2pac how we ride this is how we ride
know you 2pac thugs thug thug in me no love 4 me best freestyle ever snoop dogg don rap remix game bone hip hop MAC MILLER The streets mac miller lil wayne dead gucci and waka flocka flame too cod mw3 online gameplay black ops kill cam funny break dmx DMX 2pac Ft. DMX tupac alive illuminti is spring dance belly rising music big feat hiphop space notorious thugs alaska sun eminem dmx it's all good ice cube biggie smalls 2pac remix eazy e eminem sick remix
Makaveli 2Pac Tupac The outlaws Ice Cube Snoop Dogg NWA Eazy E Tha Dogg Pound Dr.dre G-Unit 50 Cent Eminem How We Do Hate It or BASS Love It Put You in the Game Dreams Stop Snitchin, Stop Lyin' Westside Story Let's Ride Wouldn't Get Far It's Okay One Blood Remix DISS TRACKS 2PAC HIT'Em UP hip-hop r&b rap Three 6 Mafia Official Video Most Known Unknown Last 2 Walk Stay Fly Side 2 Side Crunk eminem trapped in pain mockingbird Music Dirty South Lil Jon Lil Flip Young Buck Slim Thug, Trick Daddy, & Project Pat Mike Jones & Paul Wall 8 Ball & MJG Project Pat, Lil Wyte, Akon, Good Charlotte, DJ Unk, Lyfe Jennings, UGK, Eightball & MJG, Al Kapone, DJ Spanish Fly, Frayser Boy, Chrome, Yung D, Superpower, and more DJ Paul and Juicy J G-Unit - Like A Dog Britain's Got Talent Britain Britains Signature Thriller Michael Jackson Suleman Mirza Madhu Singh Impersonation ITV T.I. T.I whatever you like Mr. Carter Feat.
Jay-Z A Milli Got Money Feat. T-Pain Comfortable Feat. Babyface Dr. Carter Phone Home Tie My Hands Feat. Robin Thicke Mrs. Officer Feat. Bobby Valentino Let The Beat Build Shoot Me Down Feat. D. Smith Lollipop Feat. Static Major La La Feat. Brisco & Busta Rhymes Playing With Fire Feat. Betty Wrigh You Ain't Got Nuthin Feat. Juelz Santana & Fabolous Dontgetit 2pac tupac shakur 50 cent biggi diddy dmx mike tyson wwe Timbaland xzibit nelly eminem slim shady akon mario kanye west Lil Mama featuring Chris Brown FL Studio Acoustic Guitar Melody T-Pain;Lil T-Pain Shawty Get Loose Rap Music Video Lil Mama FL Studio Violin Art g-slide gslide "StreetworkMusic" ft "youngFLmusician" Piano Banger tour bus Lip Gloss hip machinima animation game eady 4 whatever who do you believe in eazy e eazy-e nwa -

Название песни: Thugs Get Lonely Too

Исполнитель: 2Pac Amaru Shakur Feat. Nate Dogg

Длина файла: 04:48

Дата добавления: 2015-05-17

Текст просмотрен: 781

Рейтинг: 0

Скачать

Другие песни этого исполнителя 2Pac Amaru Shakur Feat. Nate Dogg
Текст песни целиком:

Hahahaha, man you crazy, see

[Verse One]
It ain't easy bein me
Life as a celebrity is less than heavenly
I got these fakes and these backstabbers chasin me around
And it's always drama, whenever I wanna get around
Momma told me, long before I ever came up
Gotta be true, to what you do and keep the game up
Cause thangs change, and jealousy becomes a factor
Best friends at your wife's house, tryin to mack her
I'm on tour, but still they keep on knockin at my door
And I got no time to worry, I'm steady wantin more
Every day is a test yes, I try hard
But I'm strugglin with every breath, I pray to God
that the woman that I left at home, all alone
There ain't nothin like tryin to bone, over the phone
In my mind I can see her naked, I can't take it
Got me shakin at the thought that we can make it
I torture me

[Chorus: Nate Dogg]
I'm rollin out on tour today, you gettin sad cause I'm goin away, the...
... chickenheads wanna play with me, you gettin mad cause you think I'ma sway
Some of 'em cute some of 'em fine as fuck
I hear 'em scream soon as I hit the stage, nah...
Still I be gettin lonely for you
I'm comin home soon as I make this pay, make this pay

[Verse Two]
I call you up long distance, on the telephone
Wanna tuck you in even though I can't make it home
I whisper thangs in your ear like you're near me
Wonder if you feel me, from far away, and can you hear me?
It seems to me, that you're jealous
Cause I'm hustlin and makin money, with the fellas
In the backstreets, tryin to track me, baby hold up!
Thugs get lonely too, but I'm a soldier
And there's no way I'ma stop makin money
Cause your attitude's changed and you're actin a little funny
Always complainin, sayin we don't spend time
Can't you see I got enough stress on my mind?
And hangin up like you all that
Then get mad when I tell you that I'm busy baby, call back
Please, ain't nothin left to say to you
Thugs, get lonely too, YOU KNOW

[Chorus]

[Verse Three]
I sit alone in my room drinkin, without a care
Talkin out loud to you, like you're there
Take your picture out my back pocket, man it's on
You're the first face I wanna see, when I get home
Wanna love you 'til the sun rise, buckwild
Touchin every wall in the house, thug style
Put your hands on the headboard, think of me
Drippin sweat on top of you, sink and see
this in yo' head that I'm makin love, so turn the lights down
Reminisce and relax, cause baby right now
I feel it in the middle of my stomach
You whisper in my ear and baby tell me how you really want it
Hold on tightly, watch the ceiling
Scratch my back's how you react, let me know you feel me
Cause everything I'm givin to you, is so true
And thugs get lonely too, YOU KNOW

[Chorus]

[2Pac]
Yeah, thug life BAY-BEE!
Steady thuggin
Ay so you remember that next time you sweatin me when I'm on the road baby
Thugs get lonely too, we ain't gotta go through all this bullshittin ass problems
If you wanna be real with me, be real with me
If you wanna be fake, move on to the next one, that ain't me
YOU KNOW

Видео
2Pac Shakur - Thugs Get Lonely Too Remix - With Lyrics
2Pac Amaru Shakur Feat. Nate Dogg - Thugs Get Lonely Too
Комментарии (0)
Записать коментарий



Безопаска:

Войти
Песни